26 Haz 2013

KİRAZLI ACEMİ MANİKÜRÜ

Merhabalar.Belki Nail Art denemez ama ilk acemi işi manikür denememi paylaşmak istedim.Yapılışı çok kolay.Sadece bir benek Aparatı ve ince bir fırça yeterli oluyor.Benek Aparatı yoksa tel toka da işinizi görecektir.


Bourjoıs marka benek aparatını Watsons'ta denk gelip aldım.
Bir tarafı yine benek aparatı olan Fırçayı ise Avon'dan almıştım.


Kirazlarım için Flormar'ın 321 rengini,yapraklar için Pastel  77 numaralı ojeyi,zemin için ise mentol kokulu ojeyi kullandım.En sonunda Nyc Top Coat uygulayarak çabuk kurumasını ve parlak görünmesini sağladım.

Kiraz açmış tırnakları beğendiniz mi ?

34 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bunlar,bayıldım!:))

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş bence hiç de acemi değilll <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Senin yaptıklarının yanından geçemez ama :)))

      Sil
  3. Ben de yapabilirim bu nail arttan, çok iyi bir fikir :D Güzel bir manikür olmuş. Belki sapları kahverengi gibi bir renk olsa biraz daha belirgin olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında daha büyük kirazlar istiyordum ama ancak bu kadar oldu.renk konusunda haklısın canım. Yeşille yaprak yapılabilirdi belki :)

      Sil
    2. aslında yeşil saplar olmasından çok arka zeminde yeşil olmasından öyle kiraz sapı yeşil olmazmı zaten :)) çok cici olmuş

      Sil
    3. Teşekkürler canım. Zeminle alakalı olabilir tabi ki :)))

      Sil
  4. Çok tatlı olmuş :)
    Ben önceden nail art uygulamalarım için kürdan kullanıyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bir kez bende denedim ama deneyimli olmayınca eşit daireler çıkaramadım :(

      Sil
  5. Ehehe cok tatli olmus bence :)

    YanıtlaSil
  6. Çok tatlı olmuş. :) Benim nail art fırçam yok ama ilk fırsatta deneyecegim. :) Hiç nail-art deneyimim yok. Bugün deneyecektim ama asetonum bitmiş o yüzden riske atmak istemedim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Tırnak sticker'ı dışında farklı bir şey yapmamıştım tırnaklarıma.Bu ilk benimde. En büyük sıkıntı da piyasada bu aletlerin pek bulunmaması.

      Sil
  7. Ay çok şeker olmuş dadlı dadlı olmuş dadlım,bayıldım arada yap böyle sende,maharetlisin maşallah(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım. Basit uygulamalar yapabilirim belki artık. Malum tatil başlıyor benim için bir kaç güne . Beğenmese çok sevindim.öpücükler :)

      Sil
  8. Hiç de acemice değil çok tatlı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuhal'cim teşekkürler kuzum . Kocaman sevgiler :)

      Sil
  9. Kiraz figürünün aşığı bir insan olarak bayıldım, hem hiç acemi işide olmamış vallahi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmen beni çok mutlu etti tatlım. Bana da bir kiraz bir Cupcake olsun.öptüm kocaman :))))

      Sil
  10. çok cici olmuş :) acemiye göre hiçte fena değil hatta çok güzel ;)

    YanıtlaSil
  11. güzel olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. neresi acemi bunun harika olmuş :)) Öpüldün çok çok

    YanıtlaSil
  13. cok tatlı olmus :) ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  14. Acemi işi falan değil çok çok tatlı olmuş:)

    YanıtlaSil
  15. Acemi miii kendine haksızlık etme bence :) Ben bayıldımm, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. çok tatlılar :) kendi düz ojelerimden utandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Merve'cim. Düz ojelerinde güzelliği başkadır :)))

      Sil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma