2 Eyl 2013

MAYBELLINE COLOR TATTOO ON AND ON BRONZE

Merhabalar.
Siz bu yazıyı okurken ben 2 aylık kocaman tatili bitirip tekrar iş başına dönmüş olacağım.
 ( Karmaşık Duygular ! )
Bugün Maybelline Color Tattoo farların almayı en çok isteyip diğer renkleri aldıktan sonra denk getirip alabildiğim, On and on Bronze rengini göstermek istiyorum.Watsons indirimde çekmecede kalan son Bronze rengi alınca nasıl sevindim anlatamam.Zira almak istediğim bir tek bu renk kalmıştı.Daha önce alınan iki rengin yazısı için TIK TIK


Bilindiği üzere Color Tattoo farlar ,kolay uygulanan başarılı yapıları, yoğun pigmentasyonları ve saatler boyu kalıcı olmaları ile meşhurlar.Göz kapağına sürüldüklerinde sofistike bir görünü oluşturuyorlar. Hem gündüz hem gece makyajına uygunlar.Bu renkte adı geçen özelliklerin hepsini göstererek beni hayal kırıklığına uğratmadı ve sevdiklerim arasına katıldı.


*Göz Makyajında Eternal Gold ile birlikte kullanılmıştır.


Elimdeki Color Tattoo farları uzunca bir süre severek kullanacağımı düşünüyorum.Sonbahar'a çok yakışacak rengiyle On and on Bronze rengini de henüz denememiş olan herkese rahatlıkla tavsiye ederim.

Siz Color Tattoo farlar hakkında ne düşünüyorsunuz,En çok sevdiğiniz renkler hangileri ?

Sosyal Medya Hesaplarım
Instagram
Twitter
Facebook

21 yorum:

  1. On and on bronze favorim:) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Sende güzel günlerde kullan :)

      Sil
  2. en sevdiğim renk makyajın da çok hoş olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazını da hatırlıyorum canım. Sana da çok yakışmıştı :)

      Sil
  3. Gule gule kullan cnm,cok yakismis:)

    YanıtlaSil
  4. kahverengi olana bayıldım onu almam lazımmm :) çok güzel gözüne de çok yakışmış maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al canım. Seveceğine eminim.çok teşekkürler bu arada :)

      Sil
  5. Pembe ve altın rengini aldım 2si favorilerim arasında,diğer renklere bakmam bile tatlım,güle güle kullanasın.<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerini sevdiysen buna da bak derim. Altın rengini kombinlemek için bundan iyi renk olamaz canım :)

      Sil
    2. Buna baktım canım da baya koyu durdu tenimde beğenmedim o yüzden :/

      Sil
    3. Anladım canım. Koyu geldiyse diyecek bir şey yok :)

      Sil
  6. çok özeniyorum ço tattoolar bir ben alamadım gitti. hep unutuyorum bakmayı ya.

    YanıtlaSil
  7. O zaman bir sonraki alışverişimiz Color Tattoo olsun. Bende geç denemekte gecikmiş biri olarak tavsiye ederim canım :)

    YanıtlaSil
  8. On and on Bronze harika bir renk! Kesinlikle alacağım!!! :)
    Güle güle kullan canım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Al mutlaka sana da çok yakışır :)

      Sil
  9. Bu renk benim de favorim ve sanırım en kalıcı olanı:) diğer renkleri 5 TL gibi bir fiyata blogumda satışta, beklerim.


    http://exclusivepink.blogspot.com/2013/08/buyuk-blog-sats.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu renk çok özel bence de.Sende güle güle kullan tatlım :)

      Sil
  10. kesinlikle sonbahar evet! çok hoş renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç ay bol bol kullanılacak o zaman :)

      Sil
    2. Bir kaç ay bol bol kullanılacak o zaman :)

      Sil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma