23 Ara 2013

MAC 217 FAR KARIŞTIRMA FIRÇASI

Bugün bir fırça yazısıyla burdayım.Bu fırça MAC'in en çok satan fırçalarından biri olan MAC 217 Fırçayı geçen ay edinmiştim.Aslında 239 ve bu fırça arasında kalmıştım ama elimde  düzgün bir karıştırma fırçası olmayınca tercihimi bu fırçadan yana kullandım.

217 Bembeyaz ve sıkça kıllara sahip oval kesimli bir blending fırçası.Hem toz hem kremsi ürünleri bu fırçayla göz kapağıma uygulayabiliyorum.

Göz kapağını gölgelendirmede çok başarılı.Fırça Crease bölgesine tam uyum sağlıyor.
Kılları orta sertlikte ve bu haliyle çok seviyorum.Çok yumuşak fırçalarla defalarca üstünden geçip far dağıtmayı sevmiyorum.


Bu fırçayla göz pınarlarına Aydınlatıcı,göz altına kapatıcı uygulanabiliyormuş.Hatta MAC Makyaj Artistleri bu fırçayı kapatıcı uygulamak için tercih ediyorlarmış ancak ben alma amacım olan far uygulama ve gölgelendirme amacı dışında uygulamadım.

Özetle aldığım için çok mutlu olduğum,parasını sonuna kadar hak eden,fırçalardaki kalitenin önemini bir kez daha anlamamı sağlayan bir fırça oldu.Sırada ilk fırsatta almayı planladığım 239 var.

Siz 217 fırçayı denediniz mi,bu fırça hakkında neler düşünüyorsunuz?

6 yorum:

  1. Denemedim ama, denemekte fayda var gibi duruyor (:

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. 217'yi alana dek karıştırma işlemi için şu konik (224 benzeri) fırçaları kullanıyordum, onlar daha yumuşak olduğu için istediğim rengi elde etmek için daha fazla uğraşmam gerekiyordu. Bir gün bir MUA tüm göz makyajımı (kapatıcı da dahil) 217 ile yapınca (tüm yüz makyajımı da 130'la yaptı) ikisini de kaptım tabii, onun kadar başarılı değilim göz kalemini 217 ile dağıtamıyorum henüz istediğim gibi ama gerçekten çok amaçlı bir fırça, olmazsa olmazlardan.
    Güzel günlerde kullan hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.
      Evet dediğin gibi hem renk uygulamada hem de uğraşmadan o rengi dağıtmada çok başarılı bu fırça.bugün Color Tattoo uyguladım ki onda da başarılı.Kapatıcı için denemedim ama onda da iyiyse o zaman ikinci bir 217 ister herhalde :)

      Sil
  3. Bu fırçadan elimde ikisini yakın zamanda almış olmak üzere 3 tane var. Daha da olsa hiç itiraz etmem, o kadar çok yönlü ve kullanışlı :) Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. 217'yi kullanmasaydım söylediklerini tuhaf bulabilirdim ama bu fırçadan en az iki tane alınabilir bencede :)

      Sil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma