21 Tem 2014

Dermoeczanem ile Alışveriş Keyfi

Günün yazısında Online alışveriş denince aklıma ilk gelen sitelerden birini anlatmak istiyorum.
 Dermoeczanem hemen hemen  tüm kozmetik severlerin adını duymuş olduğu,pek çoğumuzun da en az bir kez alışveriş yaptığı sitelerden biri.

Dermokozmetik ürünlere ulaşmanın en kolay ve ucuz yolunu online alışveriş olarak gördüğümden, alışverişlerimin neredeyse tamamını internet üzerinden yapıyorum.Sanal alemde alışveriş yapabileceğimiz pek çok site olmasına rağmen  bazı siteler diğerlerinden hemen ayrılıyorlar.
Site tasarımından taze ürün stoğuna,müşteri hizmetlerinden ürün paketlemesi ve teslimat hızına kadar önem verdiğim tüm kriterleri bir arada bulunduran sitelerin başında Dermoeczanem geliyor.
Alışveriş yapacağım sitenin gerçekte de Eczane olması benim için önemli.Böyle olunca sipariş edeceğim ürünün orjinalliği hakkında şüphem kalmamış oluyor.Dermoeczanem Yirmi yılı aşan tecrübesiyle gerçekte Eczane olmasının avantajını bizlere sunuyor.

Bünyesinde Bioderma,Avene,Bliss,Kozmed,Dr Murad,Jane Iredale,Physicians Formula,Nuxe ve daha onlarcası kozmetik devini bulunduran site Dermokozmetik Cilt Bakımı Ürünleri alışverişlerinde ilk göz attığım sitelerden biri oluyor.

Yorulmadan yapmış olduğum alışveriş,kısa süre içinde şirin bir kutu içinde sağlam bir şekilde paketlenmiş olarak elime geçiyor.
Yaz tatilinde cildimi  güneşin zararlı etkilerinden korumak ve cilt sorunlarımdan kurtulmak için ürün arayışına girdiğimde adresim yine Dermoeczanem oldu.Kullanıcı yorumları olumlu olan Avene Cleanance Akne Bakımı Ürünleri ve yine aynı markanın güneş ürünleri ilgimi çeken ürünler oldu.
Dermokozmetik ihtiyaçlarınız için sizde Dermoeczanem sayfalarınde güvenle gezebilir,online alışverişin keyfini çıkarabilirsiniz.


Sizin Dermokozmetik alışverişlerinizi nereden yaptığınızı merak ediyor,yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler

7 yorum:

  1. iki gün önce bende ilk alışverişimi yaptım gerçekten hem çok hızlılar hem güvenilirler hemde ufak hediyeleriyle memnuniyet kazandılar benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru'cum memnun kalmış olmana sevindim.Bende seviyorum bu siteyi :)

      Sil
  2. derrmoeczanem ve turuncu kasa benimde favorim kargolama hızları beni şok etti özellikle turuncu kasanın tam bugün alıyorsun yarın sabah elinde. eşime de aşıladım buraları artık alışverişte favorim buralar diyor. bir sıkıntı var numune yollamada biraz cimriler :)) neyseki o sorunu da halletmiş bulunmaktayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargolara hızları ve ürün çeşitliliklerini seviyorum bende.Siparişlerim en geç iki günde elime ulaşmış oluyor .Seninde memnun olmana çok sevindim :)

      Sil
  3. guzel bir siteymiş canım iyi gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.En çok tercih ettiklerimden biri benim :)

      Sil
  4. Bende ilk kez alışveriş yaptım.. Ürünler gerçekten orijinal
    Ve hizli bir şekilde kargoyla urunlerime kavustum en önemlisi son kullanma tarihlerinin geçmemiş olmasi

    YanıtlaSil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma