16 Tem 2014

Jane Iredale Mineral Likit Fondöten

Jane Iredale'den yeni denediğim bir ürün ile Merhaba!
Tatil gelip günleri evde geçirmeye başlayınca renkli kozmetiklere aramız iyice açıldı.Sıcaklarında etkisiyle doğru dürüst makyaj yapamaz oldum.Fondötenleri zaten çoktan rafa kaldırmış ve denmek istediğim iki ten ürününü görünür yerde bırakmıştım.
Jane Iredale mineral kozmetik deyince akla gelen ilk markalardan biri.Cilde fayda sağlamak sloganı ile yola çıkıyorlar ve ürünlerini diğer kozmetiklerden farklı olarak  doğal bileşenler ile üretiyorlar.

Bugün anlatacağım Mineral Fondöten İlknur'un Sihirli Mavi ile Anneler Günü etkinliğinde hediye edilmişti.Ürünü ilk olarak İrem'le birlikte elimizde denedik ve tüpten çıkan ilk ürünü ince bulup,kapatıcı olmayacağı yorumunu yaptık.
Havalar ısınıp fondöten kullanamaz olunca bu ürün yeniden aklıma geldi ve bulunduğu yerden çıkarıp kullanmaya başladım.
Öncelikle fondötenlerde çok pratik bulduğum,kullanımı kolaylaştıran pompalı ambalajı çok sevdim.Şeffaf ambajdan görünen iki farklı renkteki fondöten kürecikleri ise çok çekici.
Fondöten kürecikleri şeffaf bir jel içinde bulunuyor.Biraz araştırdığımda bu jelin Aloe Vera jel ve Bitkisel gliserin olduğunu öğrenmek oldukça hoşuma gitti.Öyle ki Aloe Vera'nın iyileştirici ve ferahlatıcı etkisini hepimiz biliyoruz.
Ürün kullanımına gelince her pompalama ile bir kürecik ve jel karşımı dışarı çıkıyor.Ürün ilk çıktığında homojen olmuyor.Karıştırırken oluşan pütürlü görüntü çabuk yok olup homojenize oluyor.Ben ürünü direk yüzüme sürmeyip, elimin üzerinde fırça ile karıştırıp uyguluyorum.
Uygulama esnasındaki ferah hissi,yapısının inceliğini sevdim.Bunun yanında kapatıcılığı oldukça az.Bu ürünü bir dönem çok sevdiğimiz Renkli Nemlendiriciler gibi düşünebilirsiniz.
Cilt tonunu eşitliyor,kızarıkları azaltıyor ancak sivilce ya da başka cilt kusurlarını kapatma gücü az.Ben üzerine şurada anlattığım mineral pudra'yı uygulayarak kapatıcılığını artırıyorum.
Likit fondöten normal,kuru ve kuru'ya dönük cilt tiplerine uygun.Sürdükten sonra nemlenmiş,aydınlık bir görüntü veriyor.Ben karma cildime uygulayıp,pudra ile sabitlediğimde karma ciltlere uygun olan ürünler kadar parlama yapmadan durabildi ancak yağlı ciltlerin yine de uzak durmasını öneriyorum.
Fondöten için marka tarafından belirtilen özellikler;
Antioksidan etkili likit mineraller,Coenzim Q10,Vitamin C ve K,Söğüt kabuğu üzü,Aloe Vera jeli Lavanta suyu içerir.
Epidermisin hücre katmanlarına iner,gözenekleri daraltır,ince çizgileri azaltır.
Kimyasal koruyucu olan Paraben FD&C içermez.
SPF 30 Güneş koruması içerir.
Komedon oluşumuna yol açmaz.
Sonuç olarak bu ürünü alıştığımız fondöten yapısının dışında,iyi içerikli ancak kapatıcılık performansı düşük bir ürün olarak niteleyebilirim.Eğer cilt sorunlarınız yoksa,yüzünüze canlılık getiren hafif bir ürün olarak tercih edebilirsiniz.Ancak benim gibi kapatmanız gereken cilt sorunlarınız varsa beraberinde mutlaka ek ürün kullanmanız gerekecek.Seçiminizi yaparken bu durumu göz önünde bulundurmalısınız.

En güçlü yanı mineral bir ürün olması ve gönül rahatlığı ile kullanılabilmesi olan bu ürün hakkında sizin düşünceleriniz neler ?



22 yorum:

  1. çok güzel anlatmışsın gerçekten çok detaylı benim cildim de karma ama yine de hala istiyorum bunu :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İrem'cim.Kapatıcılık beklentin yoksa mutlu olabilirsin bununla.Denediğimiz gün keşke yüzünde deneme şansın olsaymış :)

      Sil
  2. Benimde çok merak etttiğim bir ürün bu içerisindeki toplar çok şirin görünüyorlar :)

    Merakımı birazcıkda olsa sayende giderdim :)

    Sevgiler
    Mehtap
    mylittlemascara.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap'çım ambalaj görüntüsü on numara gerçekten.Yazım biraz faydalı olduysa ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Güle güle kullan tatlım. Bu aralar hafif dokulu ürünler kullanmakta fayda var :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İlknur'cum.Sıcaklarda bu tip ürünler kurtarıcı oluyor gerçekten :)

      Sil
  4. merhaba

    Ben bu ürünü 7-8 sene önce bir tavsiye üzerine almıştım. Çok fazla sivilce sorunum vardı o zamanlar. Kapatıcılığı sizin de bahsettiğiniz gibi çok azdı. Beklentimin karşılığını alamadım maalesef. Siz iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba !
    Teşekkür ederim öncelikle.Ürün bence kesinlikle problemli ciltlere uygun değil.Bir miktar daha kapatıcı olsa harika olurdu ama bu haliyle destek istiyor mutlaka.Hem sivilce tedavisi yapan hemde kapatıcı ürünler varken bunu seçme konusunda düşünülmeli bence.
    Ancak problemsiz ciltlerinin bir alternatif olabilir :)

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ettiğim bir üründü canım genellikle benim okuduğum kapatıcılığı az bulunmuş ama temiz içerikli mineral bir fondöten olması artı eyer en azından kızarıkları kapatıyorsa bana yeterli gelir onun dışınca şükür cilt sorunum yok :)) sende de güzel görünüyor bence dediğin gibi pudra ile birlikte fena olmaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım küçük kusur ve kırmızılıkları nötralize ediyor ve kendi pudrasıyla iyi bir ikili oluyor :)

      Sil
  7. Çok merak ediyorum çoookkk :( ama yağlı cildim olduğundan ben de uzak dursam iyi olacak :) Güle güle kullan, güzel ve ilginç bir ürün, çok eğlenceli duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nisa'cım.Görüntüsü çok güzel ama memnun kalmak için yazdığım noktalara dikkat etmek gerekiyor :)

      Sil
  8. Merhaba,

    Tanıttığınız fondötenin tonunu öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  9. Merabaaa benim cildi çok kuru ve çok hassas bana onerirmjsjnjz bu ürünü ?

    YanıtlaSil
  10. Normalde ivory kullanıyorum cilt tonu için bu fondötenin hangi tonu tavsiye edersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer renklerini pek bilmiyorum ne yazık ki :/

      Sil
  11. Merhaba bende bir jane iradele kullanicisiyim ve her urununu muhakkak kullandim yagli cildim oldugundan bu fondoten yerine bb creamlaride harika ve herseyden once taş pudralari vazgecemediklerimden paraben icermediginden tamamen dogal seneler once dermatolog onermisti bana ben cok pahali oldugundan alamamistim ama tesaduf eseri birgun bir eczanede deneme firsatim oldu her kurusunu hakeden urunleri var.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba arkadaşlar çalıştığım eczaneden aldım ama ben bb kremini aldım kapaticiligi oldukça yüksek ve parlak bir görünüm veriyor kesinlikle çok güzel bir ürün kalıcılığı zaten muazzam bir ürün :) çok doğal duruyor diyemem bb kremi için çünkü kapaticiligi gerçekten çok iyi benim de yüzüm karma bazen pullanma yapıyor bende ama peeling vs yapılması gereken bakımlar ardından geçiyor kısaca ben bu markaya aşığım ve likit kapatıcısı da muazzam kesinlikle ve ısrar la tavsiye ediyorum . Çok az bir miktarlar çok iyi sonuçlar alacağınız dan eminim

    YanıtlaSil
  13. 2018 yilindayiz ben suan hafif yapili fondoten arayisindayim.. hala bu urunmu yoksa daha iyileri ciktida yine 4 yil sonrami ogrenecegim.. :) yardim bekliyorumm zararsiz aydinlik isil isil bir fondoten bu yilinda bumudur yok nedir :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çilem hanım tabi,alternatiflerimiz çoğaldı artık.Physicians Formula'nın mineral cushion fondöteni bereketsiz ama hafif yapılı harika bir ürün.Ona da göz atabilirsiniz bence.Ayrıca Mac Face&Body ,NYX,Flormar'da da hafif yapılı fondöten bulabilirsiniz.

      Sil
  14. siparis verebilirmiyiz fiyat nedir

    YanıtlaSil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma