23 Eyl 2014

Pastel Nude Ojeler : Grage/Bride

Geçtiğimiz haftalarda Pastel'in göndermiş olduğu paketten çıkan Nude serisinden iki ojeyi iki hafta sonu kullanarak deneyimledim.Uzun zamandır sürekli ilginç renkler arayışında olduğumdan açıkçası Nude tonları unutmuşum.Bu yüzden bu ojeler bana çok iyi geldi ve kullandığım süre boyunca temiz görünümlü,sade ama bir o kadar da güzel duran tırnakların sefasını sürdüm.

Bugün son günlerdeki iş yoğunluğumun da etkisiyle tırnaklarımda kalma süresi uzayan ojelerle ilgili yorumları paylaşma zamanı!

Öncelikle bahsetmem gerekirse;

 Nude serisi 12 renkten oluşuyor ve fiyatları oldukça uygun.
Serideki ojeler her mevsim kullanılmaya uygun yumuşak toprak tonlarından oluşuyorlar. 
Toluene, DBP, Camphor, Formaldehyde ve Resin gibi sağlığa zararlı dört kimyasalı içermiyorlar.Bu sebeple güzelleşelim derken zehirlenmiyoruz.

Ojeler diğer pastel ojeler gibi akışkan yapıya sahipler.Kolayca sürülüyorlar ve yapılarından dolayı muhtemelen uzun süre bozulmadan bekleyebilecekler.

Bu bilgilerden sonra tırnakta duruşlarına göz atalım.

 757 numaralı Grege adındaki oje, sütlü kahve tonuyla çok beğendiğim bir renk oldu. Orta parmağımda ise H&M Gold&Wild Glitter adlı top coat var.


Her iki ojede tek katta rengini belli etmiyor.Ben üç kat sürerek istediğim rengi elde ettim ve bu esnada kuruma sorunu yaşamadım.

Bride'yi tek başına ya da French manikürle gayet güzel duran pembe alt tonlu bir nude olarak tanımlayabilirim.Bu rengi ise Pastel'in geçen yılbaşında çıkarmış olduğu simli top coat ile birlikte kullandım.




Özetle başta Grege olmak üzere iki rengi de çok beğendim.Tırnaklarıma sevdiğim bir görüntü verdiler.Tek kusurları yapılarının şeffaf olması sebebiyle bir kaç kat uygulama gerektirmeleri oldu.
Sizde sonbaharı Nude renklerle karşılamak isterseniz Pastelshop ya da kozmetik mağazalarından Nude serisi ojelere ulaşabilirsiniz.

Sizin en çok beğendiğiniz Nude renk hangisi oldu?



3 yorum:

  1. Bride cok daha guzel ve naif duruyor sanki. Gule gule kullan Kelebegim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi Bride oldukça zarif duran,gelin manikürlerine de çok yakışacak bir oje Balböceğim.Benim önceliğim daha önce kullanmadığım bir renk olduğundan Grege'den yana oldu :)

      Sil
  2. ben de bride ı çok severek kullandım. Ancak şisenin yarısında kıvamındaki artıştan dolayı, sürerken ve kurumasını beklerken sorun yaşadığım için atmak zorunda kaldım.

    YanıtlaSil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma