28 Kas 2014

Essence Yeni Koleksiyon Ürünleri

Hafta başında Essence Türkiye'den bir paket aldım.Paket içinde Essence'nin yeni ürünleriyle birlikte daha önceki popüler ürünlerin yeni renkleri bulunuyordu.Ürünleri ayrıntılı yazmadan önce toplu halde göstermek istedim ki bir an önce denemek isteyen ya da ayrıntılı yazı bekleyenlerin önceliğini belirlemek için fikir versin.
Essence başta genç kızlara sonrada benim gibi orta yaşlardaki kozmetik meraklılarına hitap eden bir marka.Fiyatlarının uygun olması ve sürekli yenilenen ürünleri markayı tercih sebebi yapıyor.
Ben özellikle ojelerinin bağımlısıyım ve standa her uğradığımda yeni bir renk beğenebiliyorum.
Essence Koleksiyonuna yakın zamanda eklenen ürünlerden birisi iki farklı yapıdaki Likit Eyeliner oldu.Eyeliner'lardan birisi mat yapıdayken diğeri daha parlak yapıda ve ıslak bitişli.Şimdilik sadece elimde denedim ve mat bitişi oldukça beğendim.Göz makyajımda kullanır kullanmaz yazısı blogta olacak.
Juicy Love adlı parlak kırmızı oje,Adorable Matte adlı ruj ve tamamlayıcısı Femme Fetal Lipliner üçlüsü yılbaşı için harika bir alternatif olabilir.
Bu üçlüyü hemen denedim ve önümüzdeki günler için yazısını planladım.
Işıltı sevenlerin ilgisini çekecek 3D ve Metallic Effect  farlara eklenen yeni renkler
Irresistible  fullmoon flash ve Choco-Chic !
Prensesi andıran ambalaj tasarımıyla dikkat çeken Lash Princess Maskara, kobra kıvrımlı fırçasıyla dikkat çekiyor.Kirpiklerim üzerindeki etkisini oldukça merak ettiğim fırçanın  yoğun hacim verme vaadi var.
Autumn Peach adlı allık ve Ahududu kokulu Glossy Lipbalm....
İstediğiniz ojenizi ışıltılı ve dokulu hale getirebileceğiniz ''i feel gritty'' adlı Sparkle Sand oje.
Essence ile ilgili yazıma bugünlük son verirken,koleksiyona yeni eklenen diğer ürünler için ilgili Basın Bültenine buradan ulaşabilir,merak ettiğiniz ve önce okumak istediğiniz ürünleri yorum olarak bırakabilirsiniz.

Mutlu bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle ...

10 yorum:

  1. Lash Princess'i kullanıyorum ve çok memnunum kirpiklerimi mükemmel yapıyor, bi an önce kullanmanı öneririm bir çok pahalı markadan daha iyi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırça görüntüsü iyi bir ürün izlenimi veriyor gerçekten.İlk fırsatta deneyeceğim bende :)

      Sil
  2. Rujun rengi çok güzel görünüyor, yazısını merakla bekleyeceğim. Rimelin ambalajı çok şeker gerçekten, sadece dış görünüşü için bile alınabilir :) İki farklı yapıda eyeliner ise çok güzel bir fikir, ikiside alınıp denenmeli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün yazıları çok yakında blogta olacak ama ruju çok sevdiğimi şimdiden söyleyebilirim :))

      Sil
  3. tabi ki sparkle sand oje ennn çok merak ettiğim. geçenlerde kırmızısını kullanıp bir yazı yazmıştım blogumd. görmek isterseniz linki burada: http://nailartinwonderland.blogspot.com.tr/2014/11/essence-sparkle-sand-effect.html

    ama her renkle giden bir sparkle sand topcoat fikri müthiş! Yazısını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nail Art In Wonderlanc'cım sende benim gibi Essence oje severlerdensin demek!Takipteyim,ilk fırsatta bakacağım yazına :)

      Sil
  4. hepsi de harika ürünler güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Tamda essencenin bu ayki kolleksiyonu ne acaba? Sitesinden bakiyim Diyince uste bu yaziyi okumak cok hos oldu =))... ayrica Cocco fari parmaklamadan duramamissin :-) bende olsam oyle yapardim... her ay gelen kolleksiyonlari seviyorum... kirmizi ruj ustundeki harf baskisiyla cok klas duruyor onun tanitim yazisini merakla bekliyorum...

    Gule gule kullan kelebegim... gratisin yeni yil indiriminde bende standi kaldiricam kismetse =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülbeşekerim teşekkür ederim.Aslında önce Metal Glam farı yazmayı planlamıştım.Bu sebeple fotoğraflayıp kullandım.Ardından ön tanıtım fikri ortaya çıkınca o far dokunulmuş olarak diğerlerinin arasına karışmak durumunda kaldı.
      Kırmızı ruj isebugün yarın blogda.Sevgiler :)

      Sil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma