20 Kas 2014

Loft Kozmetik SPA Saç Açıcı Kondisyoner

Günün konuğu saçlarında yıpranma sorunu olanların dikkatini çekecek bir ürün olan
Ph dengeli, Sıvı Saç kremi özellikli, organik Argan yağı ve Hidrolize Keratin Proteini içeren profesyonel Fön suyu - Saç Açıcı kondisyoner !


Loft Kozmetik&Spa ile Canan'ın etkinliği sayesinde tanıştım.Etkinliğin hemen ertesinde bir kaç kez denediğim ürün o dönem kozmetik dışı konulara odaklanınca biraz beklemek durumunda kaldı.
Şimdi  bir ayı geçen süredir kullandığım ürünle ilgili düşüncelerimi paylaşma zamanı.

Öncelikle marka hakkında araştırma yaptığımda karşılaştığım bilgilerin çok hoşuma gittiğini belirtmeliyim.

Yıllar önce kurulan bir kozmetik markası babadan oğula geçiyor.Firma yönetimini ele alan Neşet Bey'e Eczacı olan annesi destek oluyor.Kısa bir süre sonra organik içeriklerle üretilen ve bugün pek çok otel ve Spa merkezinde kullanılan Loft Kozmetik doğuyor.

Loft Kozmetik Yüz Bakımı,Vücut Bakımı,Spa Ürünleri ve Doğal Saç Bakım ürünlerini sevgiyle üretiyor.Özellikle yenilebilir ibaresi bulunacak kadar iddialı olan masaj yağları var ki bu ürünler çok dikkatimi çekti.

Benim kullandığım saç bakım ürümü,organik argan yağı ve keratin içeren saç açıcı sprey'in vaatleri neler?

*Argan yağı, D-panthenol ve Sıvı Keratin ile Zenginleştirilmiş formül;
*Saç telindeki çatlakları Onarır ve kapalı tutar,
*Saçın Genel Kondisyonunu arttırır.
*Saçı Besler Parlaklık verir
*Saçı Nemlendirir ve Nemini içten Dengeler.
*Anında kolay taranma sağlar 
*Profesyonel Kuaför Ürünüdür.
*Paraben içermez
*Sentetik boya maddesi içermez

Nasıl Kullandım?

350ml ambalajda bulunan ürünü banyo sonrasında ıslak saçlarıma uygulayıp tekrar havlu ile sarıp bir süre beklettim.Havluyu tekrar açtığımda saçlarımı yumuşamış ve daha kolay taranır halde buldum.Saçları sarmak tabi ki şart bir uygulama değil ancak benim ekstra sert saçlarımın bu bekleme süresine ihtiyacı oluyor.

Ürünün bana hissettirdikleri neler?

Öncelikle doğal bir bakım ürünü olduğundan kullanırken gönül rahatlığı duyuyorum.
Bitkisel kokusunu ilk zamanlarda sevmesemde kullandıkça rahatsız olmamaya başladım.
Saçlarımın nemini artırdığı ve düzenli kullandığım dönemlerde saçlarımın genel görünümünü düzelttiğini düşünüyorum.Ne yazık ki kırık oluşumunda bir etkisini göremedim bunu da yaptığım yalnış saç tarama uygulamalarına bağlıyorum.

Sizde saçlarınız ya da vücudunuz için doğal bakım ürünü arayışındaysanız http://www.loftspamarket.com/ adresinden ürünlere göz atabilirsiniz.
Özellikle yenilebilir özellikte olanlara bakmayı unutmayın ;)

Sevgiler

1 yorum:

  1. çok güzel bir ürünmüş denemek gerek paylaşım için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma