11 Ara 2014

Gosh Velvet Touch Fondöten Bazı

Fondöten bazlarıyla aranız nasıl?
Açıkçası ben yeni yeni ilgi duymaya başladım ve daha önce denediğim iki bazdan sonra Gosh Fondöten Bazını denedim.
Kullanışlı bulduğum pompalı ambalajın içi rahatça görünüyor.Üstelik kullandıkça yukarı doğru ilerleyen mekanizma sayesinde kalan miktar kontrol edilebildiği gibi ürüne ulaşmakta kolay oluyor.
Yüz bazını fondötenden hemen önce bir iki pompa alarak tüm yüzüme uyguladım ve cildimi makyaja hazırladım.Gözenek görünümünde gözle görünür bir fark yaratmasada vermiş olduğu kadifemsi hissi sevdim.
Ciltte oluşturduğu kadifemsi his ve  pürüzsüzlük ve sayesinde fondötenimi uygulamam daha kolay oldu.Fondötenin sürüldüğü anki güzel görünümüne katkıda bulunduğunu da söyleyebilirim ancak t bölgemde yaşadığım parlama sorununa çare olmadı.
Bazın fondöten ve üzerine sürülen diğer kozmetiklerin ciltle temasını engelleyen bir bariyer görevi olduğundan kullanmaya devam ediyorum ancak parlamaya daha iyi çözüm getiren bir çeşidi var mı diye merak ediyorum.
içerik ise şu şekilde;

Dimethicone,Cyclopentasiloxane,Cetearly Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer.
Cetearly Dimethicone Crosspolymer.
Fondöten bazını Gratis Gosh standlarında bulabilirsiniz.Hazır standa uğramışken Forever kalem farlarına ve BB pudrasına bakmadan geçmeyin.

Siz Gosh bazlarından herhangi birini denediniz mi,sizin bu ürünler hakkındaki izlenimleriniz neler?

4 yorum:

  1. Bu bazı denemek isterim, baya bir yorumunu gördüm çünkü iyice merak ettim,
    ellerine sağlık senin de :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım denediğinde sevdiğin bir ürün olur canım :)

    YanıtlaSil
  3. bir de missha deneyin, ben çok memnun kaldım.bütün gün ne yağlanma ne parlama...

    YanıtlaSil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma