30 Tem 2015

China Glaze Duo Setler

China Glaze ojelere benim kadar meraklıysanız sizlere güzel bir haberim var.
China Glaze ojelerin sevilen renkleri şimdi kozmetiksite.com 'da ikili avantaj paketleri halinde satılıyor.İkili China Glaze ojeler bu paketler ile oldukça avantajlı hale geliyor.





Amerika'dan ithaldir
Kanserojen içermez
36 ay dayanıklı
Sürülen oje daha uzun süre dayanır
Parlak görünüm 
Şişme ve kabarma yapmaz
Geniş renk seçeneği 
Porselen parlaklığında tırnaklar için China Glaze...


DUO China Glaze setleri kozmetiksite.com da sadece 20 TL üstelik Kargo Ücretsiz.




3 yorum:

  1. bi tane simli bir rengi var çok hoştu ama numarasını unuttum güzel ojeler :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelleeeer:) ama ojeleri çıkarmak büyük dertti benim için fresh'n soft'un asetonsuz oje çıkarıcısını tanıyana dek. şimdi rahatlıkla istediğim rengi sürebiliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de Gratis'ten almıştım bu 2li setlerden. Renklerde sıkıntı olmasa istediğim renklerden olsa daha da alırım :)

    YanıtlaSil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma